[LUGOS-SEC] Apache + mod_ssl

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Oct 19 07:21:44 CEST 2001

Howdy!

On Thu, 18 Oct 2001, Metod Kozelj wrote:

> Rad bi naredil nekako takole: postavil bi rad https server (apache +
> mod_ssl). Do vsebine bi imeli dostop le tisti odjemalci, ki bi imeli
> ustrezen osebni certifikat.

No, malo sem napredoval (nasel sem http://www.modssl.org/docs/2.8/ssl_reference.html )

Sedaj mi v glavnem deluje, ampak ne cisto. Del konfiguracije:

<VirtualHost _default_:443>
  SSLVerifyClient       require
  SSLVerifyDepth        1

<Directory "/path/to/virtual/home">
    AllowOverride None
    Options Indexes FollowSymLinks MultiViews ExecCGI
    SSLRequireSSL
    SSLOptions          +FakeBasicAuth
    AuthName            "Foo Bar"
    AuthType            Basic
    AuthUserFile        /path/to/passwd/file
    Order               deny,allow
    Require             valid-user
</Directory>

V tem primeru dobi brkljalnik odgovor "Access denied", v log datoteki
apacha pa je takale vrstica:

client.domena.si - XXXXXXXXXXXXXXXXXXX [18/Oct/2001:16:35:38 +0000] "GET / HTTP/1.0" 403 281

pri tem so namesto XXXXXXXXXXXXXXXXXXX podatki iz certifikata. Ce prav
razumem vso stvar, bi moral biti v datoteki /path/to/passwd/file vrstica z
vsebino

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX:xxj31ZMTZzkVA

Avtentifikacija gre do neke mere OK. Ce to vrstico spremenim (kaksen XXXX
zamenjam z YYYY), potem browser odpre tisto famozno okno za vnos User ID
in Pass ...

Ce zgornjo konfiguracijo spremenim tako, da namesto vrstice
    Require             valid-user
zapisem
    Allow               from all

potem (jasno) deluje vse OK (v log datoteki pa ni tistih ident podatkov,
le -).

Se mi zdi, da ga lomim pri ukazih 'Order' in 'Require', ampak ne vem kje.
Kaksen predlog?

Peace!
  Mkx