rcf firewall +VPN

bostjan tursic seznami at tursic.org
Wed Nov 7 18:01:00 CET 2001

Na enem racunalniku povezanim s kablom imam namescen rcf - firewall ( A very
secure, fast, and complete ipchains firewall for linux.). ;)
v config fajlu imam lepo nastavlen public-interfaces, private interfaces. In
na public interfacu odprte dolocene servise. Zadeva dela bp.

Sedaj sem pa usposobu VPN, in nekak nevem kako naj dopovem temu rcfju da se
se dolocene stvari dovolijo.

192.168.20.0 network   <--ppp ssh tunell-->   192.168.2.0 network

v private-interfaces sem dodal se ppp0 vendar to ne zadostuje.
Se vedno mi ko hocem iz networka 192.168.2.0 dostopat do masine 192.168.20.xx
uleti forward REJECT,deny.. Lahko dostopam samo do masine na kateri laufa ppp.

Kako bi usposobu rcf, ali bi bilo bolje spisat kaksn fwal script rocno?
(routanje sem nastavil ok)

Bostjan