LUGOS-SEC Firewall & port 113

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Tue Mar 13 10:18:49 CET 2001

On Tue, Mar 13, 2001 at 10:16:53AM +0100, Ivan Zilic wrote:
> Tale termin "dovolj up-to-date" mi sicer ni najbolj vsec, a glede na to, da ne
> morem zaslediti kaksnega popravka za tega daemona (RH6.2), je verjetno zadeva
> spodobno varna.

Ja, tudi meni ni, ampak ko si admin si ne mores privoscit, da ne bi
bil paranoicen. Seveda je nevarno, ampak, kaj pa ni? Priporocam pa,
da si dobis kaksen identd, ki se oglasuje kot varen.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer