[ LUGOS-SEC ] Bridge med tcp/ip & x.25

Blatnik Janko janko.blatnik at ensico.si
Wed Jun 27 13:08:43 CEST 2001

jernej horvat wrote:

>preglej:
>
>http://linas.org/linux/x.25.html
>http://users.skynet.be/kribonne/linux-x.25/
>
>ter
>
>/usr/src/linux/Documentation/networking/
>
>Na vger.rutgers.edu je dopisni seznam na to temo....
>sicer pa google.com
>
>PS: kaj tocno pa bi rad pocel ? preko X.25 vmesnika povezal na tcp/ip ali
>kako?

Na alphi mi lavfa ELCOM protokol (pac neki za energetiko),  na drugi
strani pa imam ELESOV sistem, ki bi rad bral te podatke. ELES komunicira
po X.25 moja Alpha pa po TCP/IP-u. Vmes med elesom in alpho je ena linux
masina za router. Vem da linux podpira X.25 (in tcp/ip normalno).
Problem je samo kako preroutat in skonvertirat pakete ki mi priledijo iz
nekega IP naslova na nek X.25 naslov.

--
ENSICO
Janko Blatnik