RH, IMAP in SSL

Matevz Pustisek Matevz.Pustisek at fe.uni-lj.si
Mon Apr 2 12:37:00 CEST 2001

Hoj!

Išcem pametno kombinacijo za imapd za RH 6.2. UW imapd-ju, ki sem ga
preizkusil, zamerim predvsem to, da ni enostavno nastavljiv. Razni hacki s
popravljanjem srcjev se mi zdijo premalo fleksibilni v primerjavi s conf
datoteko. Težaven je predvsem dostop do uporabnikovih $HOME direktorijev oz.
drugih, ki bi ga rad onemogocal. Zanima me torej nekakšen ekvivalent pop3
funkcionalnosti, t.j. izkljucno dostop do maila.
Ali ima kdo izkušnje z Cyrus IMAPd na RH. Bral sem o ne najbolj direktni
namestitvi.
Rešitev pride upoštev v kombinaciji s SSL. Tu me zanima ali je smotrno
iskati imapd-je z vgrajeno podporo SSL ali se navežem na enega od SSL
wrapperjev?

Lep pozdrav, Matevž Pustišek

email: matevz.pustisek at fe.uni-lj.si
phone: + 386 (01) 4768 844
fax:   + 386 (01) 4768 732
mail:  FE,LT,Trzaska 25,1000 LJ,Slovenia