[LUGOS-PROG] Print file => Local USB

Jože Klepec joze.klepec at siol.net
Wed May 25 09:39:42 CEST 2011

S, Mitja Znidaric piše:
> Zdravo!
>
> Že ene tri tedne se ukvarjam s tem kako bi poslal print file s pomočjo
> php na lokalni printer.
>
> Zadeva je sledeča:
> - server je Linux in nimam možnosti konfiguracije serverja, ker je
> zunanji ISP
ISP=Internet Solution Provider. To nima veze s tiskanjem.
> - printanje bi moralo slediti iz interneta na lokalni tiskalnik, ki je
> postavljen v WIN okolju
> - pdf se mi ne izpisuje na ta tiskalnik (ribonski za nalepke)
>
> Kaka ideja? Mogoče free rešitev?
Na tiskalnike lahko izpisuješ na splošno tri načine:
1. Direktno z njihovimi ukazi (v tem trenutku morda najbolje, ker veš
kakšnega imaš). To je tudi quick&dirty way. Za kaj takega rabiš
tiskalnikov priročnik.
2. S splošnimi ukazi, ki so standardizirani za vse tiskalnike.
3. Prek gonilnikov, ko ti o tiskalniku ni treba vedeti (skoraj) nič.
Generalno gledano je rešitev ata google na gornje ključne besede v
angleščini (malo me že baše čas, sorry).

lp, Jože