[LUGOS-PROG] izbris is mailing liste - de netiquette

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Apr 21 22:37:49 CEST 2010

Predragi potencialni poslovni partner!

Prav lepo bodi pozdravljen, ker nas utrujaš s takimi malenkostmi na naši
"listi". Zadeve, s katerimi se ukvarja lista lugos-prog, so
programiranje v linuxu/unixu. Lepo bodi zadavljen, ker gnjaviš vsaj 200
ljudi (grafični podpis, predolg podpis, obvestilo poslovnim partnerjem,
itd. - vse to na listo NE SODI).

Z vsem dolžnim spoštovanjem,

Jože Klepec

P.S. Elektronski neslov na katerega se na vsaki moderirani listi obrneš,
pa je moderator at lista ali webmaster at lista. Tu ni nič drugače. Naslov, ki
ti pomaga, je <moderator at lugos.si>. Sicer pa pomaga preprosto sporočilce
z zadevo "unsubscribe" na naslov liste.

P.P.S. In če dobim od tebe ali od kakega tvojih šefov kako zasebno
sporočilo, ta zabrišem skupaj s tvojo eminentno firmo na vse meni znane
blackliste do najmanj leta 2070.

P.P.P.S. Kupi si SSKJ in Pravopis.

Na 21. 04. 2010 08:35, Miha Kaufman je pisal: