[LUGOS-PROG] vprašanje o dolžini niza

Jure Menart jurem at insilica.com
Wed Oct 24 11:42:15 CEST 2007

Oj,
ce delas z QTjevimi knjiznicami in QStringom in QChar imas metodo
isSpace() v QChar. Potem se pa le sprehodis cez tvoj string:

QStrint string;
int i = 0;

.. nafilas string pa se postavis na pozicijo od kod hoces stet ...

while(!string.at(i++).isSpace());

... v i-ju je tvoja cifra string ...

Ves sanity check pa lahko sam  nardis (preverjanje da nisi over the
limit pa tko...).
Ce delas v ANSI C-ju imas funkcijo isspace(int c).

LP