[LUGOS-PROG] localhost in ip naslov

rok.palhartinger at siol.net rok.palhartinger at siol.net
Wed Oct 3 20:20:50 CEST 2007

Mislim, da dokler testiraš aplkacijo na svojem računalniku in nimaš porihtan dns (registrirano domeno ki cilja tvoj ip), nimaš kaj druga napraviti, ker ti dela vse ok!!! Ko se boš odloču, da greš v produkcijo boš mogu registrirat domeno, ki bo ciljala na tvoj ip (nastavit pat na tvojem routerju), in spremeniti ip na apacheju.... potem pa bo šlo!!! Že nisem dolgo tega počel, ampak mislim da drgač ne bo šlo... Probi uporabit dyndns (www.dyndns.com), kjer brezplačno registriraš domeno in testiraš kot bi imel prdukcijo.....

--
Lep pozdrav!
Rok Palhartinger