[LUGOS-PROG] IP iz /proc

Jure Menart jurem at insilica.com
Thu Nov 29 17:24:26 CET 2007

Oj,
priporocam ti, da ne saris po proc/ sub-systemu. Ponavad se to nardi z
ioctlji:

- odpri AF_INET socket
- nalozi strukturo 'ifreq' iz net/if.h-ja nekako takole:
 ifreq->ifr_addr.sa_family = AF_INET;
 ifreq->ifr_name = "eth0"; // za tole seveda uporab kaksn string
handling library

- poklici| SIOCGIFADDR nad deskriptorjem od soketa (iz tocke 1) z ifreq
strukturo:
ioctl(sock_desc, SIOCGIFADDR, &ifreq);

- v ifreq->ifr_addr je tvoj naslov (mors ga se skos inet_ntoa() poslat
da dobis readble obliko)

- poklices me za eno pivo ali dve :)

- ko se vrnes pijan domov se socket zapres, da ne bo prevec strasil ves
pozabljen po sistemu

lp, Menart