Re: [LUGOS-PROG] kje vpišem text

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Fri Mar 2 05:56:54 CET 2007

Jutro,

> spomin = textbox.text in sem imel vsebino textboxa v spremenljivki spomin
> za obratno stvar sem zapisal
> textbox.text = spomin
>
> kako pa to uredim v QTdesignerju

sicer nikdar nisem delal v QTdesignerju in tudi s samim Qt-jem nisem
pretiraval, ampak po mojem ne bi mogel dosti faliti, ce bi naredil
nekaj takega:

class MyClass
{
	Q_OBJECT

	private:
		QTextEdit *textEdit;
		QString text;

	public:
		MyClass();

	public slots:
		void textChanged();
}; // class MyClass

MyClass::MyClass()
{
	this->textEdit = new QTextEdit();
	QObject::Connect(this->textEdit, SIGNAL(textChanged()), this,
SLOT(textChanged()));
} //MyClass::MyClass

void MyClass::textChanged()
{
	this->text = this->textEdit->toPlainText();
} // MyClass::textChanged

Predvidevam, da ti QTDesigner pripravi vsaj tisti del v konstruktorju,
kjer ti postavi kontrolo. Ce omogoca tudi povezovanje s sloti, se
toliko bolje. Vsekakor ti svetujem, da gres skozi tutorial, ki ga je
poslal polz! Ce se nisi, ti svetujem, da pregledas tudi

http://doc.trolltech.com/4.1/signalsandslots.html

Pa srecno,
Gregor

--