Re: [LUGOS-PROG] kje vpišem text
Gregor Berginc
gregor.berginc at gmail.com
Fri Mar 2 05:56:54 CET 2007
Jutro,
> spomin = textbox.text in sem imel vsebino textboxa v spremenljivki spomin
> za obratno stvar sem zapisal
> textbox.text = spomin
>
> kako pa to uredim v QTdesignerju
sicer nikdar nisem delal v QTdesignerju in tudi s samim Qt-jem nisem
pretiraval, ampak po mojem ne bi mogel dosti faliti, ce bi naredil
nekaj takega:
class MyClass
{
Q_OBJECT
private:
QTextEdit *textEdit;
QString text;
public:
MyClass();
public slots:
void textChanged();
}; // class MyClass
MyClass::MyClass()
{
this->textEdit = new QTextEdit();
QObject::Connect(this->textEdit, SIGNAL(textChanged()), this,
SLOT(textChanged()));
} //MyClass::MyClass
void MyClass::textChanged()
{
this->text = this->textEdit->toPlainText();
} // MyClass::textChanged
Predvidevam, da ti QTDesigner pripravi vsaj tisti del v konstruktorju,
kjer ti postavi kontrolo. Ce omogoca tudi povezovanje s sloti, se
toliko bolje. Vsekakor ti svetujem, da gres skozi tutorial, ki ga je
poslal polz! Ce se nisi, ti svetujem, da pregledas tudi
http://doc.trolltech.com/4.1/signalsandslots.html
Pa srecno,
Gregor
--
Gregor Berginc, Researcher & Developer
Xlab d.o.o.
Teslova 30, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
www: http://research.xlab.si
More information about the lugos-prog
mailing list