[LUGOS-PROG] kako napravim rpm datoteko

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Mon Jul 9 16:02:39 CEST 2007

Hojla!

On 7/9/07, Kresnik Igor <kresnik.igor at gmail.com> wrote:
> Pozdravljeni
> Ime mi je Igor. pred dnevi sem si snel Qt designer za linux.
> izvedem ukaz ./configure
> make
> namesto ukaza make install sem vtipkal make -rpm
> v ukazni vrstici se mi je izpisovalo nekaj vendar nimam datoteke *.rpm
> Zanima me kaj moram napraviti če hočem da bom imel rpm datoteko QT
> designerja?

Če bi res hotel narediti RPM datoteko, bi si moral namestiti orodja za
gradnjo RPM paketov, napisati .spec file in zagnati gradnjo RPM paketa
po navodilih iz .spec datoteke.
Pisanje .spec datoteke je nekaj, kar se učiš par mesecev.

Sem pa skoraj prepričan, da ti tega ni treba početi. Zakaj bi to rad počel?

Srečno, Mikka