[LUGOS-PROG] Knjižnice

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Tue Dec 18 16:25:33 CET 2007

Hojla!

Ena zadeva me mori že en čas pa si ne znam pomagati.

Okoli motif/openmotif/lesstif knjižnic je ena cela štala. Sem imel na
sistemu lesstif 0.97 (libXm.so.2) in openmotif 2.2.3 (libXm.so.3).
Programi, ki potrebujejo motif, so se nekako znašli in lepo prevedli.
In v glavnem so delovali.

Zdaj sem začel delati red in sem vse skupaj zmetal dol in dal gor
openmotif 2.3.0 (libXm.so.4). Vse lepo in prav, zadeva se prevede in
ldd mi pove, da hoče:
 libXm.so.4 => /home/mikka/tajvan/opt/epics/extensions/lib/linux-x86/libXm.so.4
(0x009bd000)

ko pa zadeva zaženem pa teži:
libXm.so.2: cannot open shared object file: No such file or directory

LD_LIBRARY_PATH kaže tudi na
/home/mikka/tajvan/opt/epics/extensions/lib/linux-x86

A ima kdo kakšno razlago?

Hvala in srečno, M.