[LUGOS-PROG] Re: [LUGOS] java problem

Ivo List ivo.list at guest.arnes.si
Wed Nov 22 19:42:24 CET 2006

Oj,

odvisno, kaksni paketki so definirani v datotekah. Glede na to da imas java
datoteke lahko to pogledas.

Fajl Nodehandler.java se zacne z necem v smislu (prej je vrjetno se en dolg
komentar):
package xmlparsers;
ali
packege biotextEngine.xmlparsers;

V prvem primeru se postavis v direktorij biotextEngine in pozenes z "java
xmlparsers.Nodehandler -cp ." v drugem pa gres v en direktorij visje in
pozenes "java biotextEngine.xmlparsers.Nodehandler -cp .". To je vrjetno
dovolj, da razvozlas logiko.

Ce nimas class datotek prej v vsakem direktoriju pozeni javac *.java

PS ne zdi se mi vrjetno, da je Nodehandler glavni razred.

Lp, Ivo
v upanju da ta odgovor doseze Andreja, saj nimam njegovega maila + verjetno je
prijavljen na drugo listo.

You can be replaced by this computer.