[LUGOS-PROG] Java printing

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Wed Mar 29 08:30:03 CEST 2006

Hi.

V Java aplikaciji (torej stand-alone aplikaciji) bi rad nekaj sprintal
(tabelo in nekaj teksta). Zanima me, ce ima kdo s tem izkusnje oz. se
bolje za kaksno referenco (link, sample, ...).

Namrec iz casov, ko sem delal se kaksen applet, se spomnem, da za
printanje je moral applet biti digitalno signan, nakar si moral na neko
podlago 'zrisati' (java.graphics2) kaj hoces naprintati.

Upam, da obstaja kaj bolj enostavnega v stilu, da definiram (oz. user
definira) stran, nato pa jaz le zmecem stvari gor kot v npr. Wordu.

Hvala in lp,
Dezo