[LUGOS-PROG] GUI: prikaz zasedenosti terminov

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Mar 26 15:03:22 CEST 2006

Hoj.

Rad bi naredil neko enostavno aplikacijo za rezerviranje definiranih
resorsev. Resorsev je lahko vec (npr. avto1, avto2), kar pomeni, da bi
bilo fajn, ce bi lahko vse na enkrat prikazal. Stvar mora delati na
Windows XP in novejsih.

Aplikacija torej mora imeti GUI (ja, nekateri hocejo uporabljati tudi
misko ;) ), mora znati sprintati neke reporte podatkov, ki so shranjeni v
neki podatkovni bazi, mora biti enostavna za uporabo.

Prvo mi je prisel na misel MS Access z njegovimi formami, zal pa ne znam v
njem narediti prikaz resorsev.

Nato sem pomislil na Javo, kjer se mi ze sanja kako bi naredil prikaz
resorsev (npr. tabela), se pa bojim, da bi imel precej tezav z printanjem
reportov (enkrat sem delal en Applet, kar sicer ni isto kot Application,
in tam skoraj zgubil zivce zaradi printanja).

Neka vmesna varjanta bi bil npr. MS Crystal Report + C#, vendar s tem se
nikoli nisem delal.

Varjanta bi bila tudi npr. nek PHP page, tu pa me ovira (ne znam narediti
oz. sploh ne vem, ce se da) vec stvari:
- Auto-completation v npr. text-fieldu. Recimo, da v eni tabeli imam imena
oseb. Na formi imam en field, kamor vpises ime osebe. Rad bi, da ko zacnes
pisati Dezo (torej napises 'De'), se ti ponudi closed-match ali pa
drop-down meni z vsemi osebami, ki se zacnejo na 'de'.

- Predpostavljam, da bi imel precej tezav z formatiranjem izpisa na
tiskalnik.

Torek ... zanima me konkreten nasvet kako se lotiti problema.
Mogoce ne samo katero orodje uporabiti, temvec tudi kako sam prikaz
narediti.

Prosim, prosim, prosim, off-topic naj raje letijo na /dev/null ;) << npr.
zakaj Windowse - tako pac je :(

Regards,
Dezo