[LUGOS-PROG] STL in kazalci

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Thu Jan 12 07:09:47 CET 2006

Zivjo,

On 11/01/06, polz <polz at aufbix.org> wrote:

> Si pogledal boost ? Ce me spomin ne vara, imas tam nek guarded pointer tip ali
> nekaj takega.

Hvala, enkrat sem ze poskusal uporabiti boost, sem precej casa
prevajal, dobil en kup knjiznic, vendar potem nisem imel casa, da bi
stvar dejansko uporabil (beri, da bi nasel knjiznico, ki vsebuje moje
stvari - ne vem, lahko, da samo nisem dovolj gledal).

Vceraj sem se se malo igral s "svojim" smart pointerjem in mislim, da
bom kar tisto rec uporabil. Samo cas si moram vzeti, da spremenim vse
blablabla* v cptr<blablabla>... Pravzaprav, da perl to postori zame.

lp,
Gregor