[LUGOS-PROG] c&db(&gtk)

Boštjan Jerko bojerko at gmail.com
Sun Feb 5 22:34:26 CET 2006

Meni je predvsem všeč "native look" in prenosljivost.
Torej zadevo napišem v Linux-u in zgleda, kot gtk aplikacija.
Prevedem na Windows-ih in zgleda, kot Windows aplikacija.
Prevedem na Mac-u in zgleda, kot Mac aplikacija (če se prav spomnim, se za
Mac OSX zadeve še razvijajo).

Je pa res, da gre za c++.

www.japina.si