[LUGOS-PROG] FFT

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Thu Oct 6 01:48:23 CEST 2005

Zdravo.

Upam, da tole ne bo preveč off topic.

V javi pišem en programček, ki naj bi demonstriral uporabo diskretne Fourierjeve
transformacije na primeru zvoka (PCM kodiranega). Uspelo mi je odpreti datoteko,
spraviti posamezne sample v tabelo, jih transformirati in transformacijo spet
inverzno transformirati v prvotne sample. Vse našteto deluje lepo in prav.

Kar me zanima je tole:

Za vektor uporabim 2^15 samplov, tako da dobim torej tudi 2^15 faktorjev transformacije.
Ker gre za 44kHz zvok me zanima, kateri faktorji sedaj vplivajo na katera frekvenčna
območja? Seveda je treba verjetno upoštevati, da so faktorji kompleksna števila. Malo sem
se igral tako, da sem s 'for' zankami dal na 0 določene faktorje - res sem izgubil nekatere
frekvence; vendar nisem našel nekega "pravila".

Recimo kako ugotovim, kateri faktorji vplivajo na območje od 5-6kHz?

Hvala za hinte.

LP, Nejc