[LUGOS-PROG] Re: Izpis šumnikov na formi

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Nov 9 16:39:04 CET 2005

Vahen Sonja wrote:

> Samo v bazo ne dobim šumnika preko GUI forme. Če šumnik vpišem z insert stavkom,
> mi ga Perl
> prebere, na GUI formi pa se ne izpiše.

Ali vidiš šumnik, če izpišeš zadevo v bazi i.e. z selectom?

> Ee so tudi ostali deli aplikacije pisani v latin2, je dovolj, da
> nastavi1 pravo pisavo za latin2.
>
> Ni važno v kateri standard spremenim locale, šumniki se na GUI formi nikoli ne
> izpišejo.

Ena banalna. Ali si ob spremembi tudi na novo odprla GUI?

> Poskusila sem latin2 (pri temu se namesto ž izpiše 3/4), sl_SI (enako kot
> latin2), UTF-8 (ta pa sloh ne reagira na šumnik), sl_SI.UTF-8 (enako kot
> latin2). Zdaj sem spremnila locale na direktoriju, kako pa se spremeni Encoding

Kako si spremenila locale na direktoriju? Jaz za kaj takšnega slišim
prvič. Jaz pod "locale" razumem spremenljivke LC* in eventuelno tudi
sistemski "locale", kjer se nastavi jezik za sporočila, ki ti jih sistem
pošilja.

> v bazi? (sedaj imam Encoding SQL_ASCII)

Encoding baze se nastavi pri kreiranju baze. Takrat te tudi opozori, da
se ga potem ne da več spremeniti. Najbrž pa je zadevo mogoče kako
eksportirati, zamenjati, ...

Sam sicer ne vem kaj podpira SQL_ASCII, ampak ali si prepričana, da so v
bazi šumniki?

--
Lep pozdrav / With regards,
    Gregor Gorjanc

University of Ljubljana     PhD student
Biotechnical Faculty
Zootechnical Department     URI: http://www.bfro.uni-lj.si/MR/ggorjan
Groblje 3                   mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si

SI-1230 Domzale             tel: +386 (0)1 72 17 861
Slovenia, Europe            fax: +386 (0)1 72 17 888