Re: [LUGOS-PROG] Izpis šumnikov na formi

Miha Tomsic miha.tomsic at gmail.com
Fri Nov 4 15:49:19 CET 2005

Hojla!

On 11/4/05, Vahen Sonja <Sonja.Vahen at bfro.uni-lj.si> wrote:
> Imam težave pri izpisu šumnikov na formi.

Spletni formi? Kako je nastavljena kodna stran dotične strani? Kako so
kodirani ostali šumniki na strani?

Recimo:

Mogoče zgornje pomaga ali sesuje ostale šumnike na strani?

> Šumniki so v podatkovni zbirki vpisani, vendar se ne izpišejo na formi.
> Npr. namesto ž se izpiše 3/4.

To pomeni, da so šumniki zapisani po standardu latin2 (ISO-8859-2).

Veliko je možnih rešitev, ampak za začetek se poraja veliko vprašanj.
Kdo vpisuje v bazo (s katerim programom perl, php, python...)?
S čim se bere iz baze (perl, php, python...)?

Je možno bazo enkrat za vselej spremeniti v utf-8 in od tam naprej
dodajati in brati vse po standardu utf-8? itd itd... :)

Po moje za vse skupaj ni kriv pgSQL, ampak programi, ki ždijo okrog
njega in vpisujejo ter berejo.

Lep dan, M.