[LUGOS-PROG] Wrapper

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Mon May 23 20:43:50 CEST 2005

Zdravo.

Imam en (sysadmin) problem, za katerega ne vem kako bi se ga lotil.

Torej imam en postni streznik z nekaj sto uporabniki, kjer so uporabniki
organizirani v MySQL bazi + Cyrus IMAP + Postfix. Problem je v tem,
da sem sel v migracijo sistema na nov streznik, kjer bo MySQL + postfixadmin +
Postfix + Courier IMAP - v slednji konfiguraciji pa uporabnisko ime ni vec
samo "username" temvec "username at domain". Kar pomeni, da bi morali vsi
uporabniki spremeniti svoje prijavne parametre v klientih.

Vem to, da ce gre za 1 domeno, lahko recimo Courier IMAP nastavis tako, da pac
vsa uporabniska imena, ki ne vsebujejo domene obravnavajo kot uporabniska domena
z doloceno domeno. Kar pa pri meni ne pride v postev, saj imam veliko virtualnih
domen.

Ena varianta je, da pac zaenkrat oba streznika laufata simultano, na novega
se posta forwardira, v nekem razumnem casu pa si uporabniki popravijo parametre
v klientih.

Druga varianta, ki mi je padla na pamet pa je bolj programerska, zato sem to
poslal na to listo:

Ali mislite, da bi bilo mogoce napisati en tak wrapper, ki bi recimo poslusal
na POP3 portu in bi glede na neko svojo bazo podatkov uporabniska imena v POP3
sejah zamenjal z novimi (s takimi, ki vsebujejo se domeno)?

Torej preslikave, ki bi jih ta wrapper imel definirane bi bile v stilu:

username -> username at domain

Torej to bi moral narediti tako za POP3 kot za IMAP. Ali pa kaj takega ze obstaja?

Hvala in LP,

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net