[LUGOS-PROG] PHP5 - izkusnje

Anze anze at volja.net
Fri May 13 11:11:59 CEST 2005

Zivjo!

Ima kdo kaksne izkusnje s stabilnostjo PHP5? Mojo aplikacijo sem prestavil na
nov streznik, pa imam tezave, ker se na nekem mestu zelo cudno obnasa.
Konkretno mi foreach zanka sama od sebe pokvari neke spremenljivke - sumim na
memory corruption. Koda je kar velika in bi jo tezko prestavil v kratek bug
report, zato navajam samo psevdo kodo:

foreach ($someVar as $key=>$value)
{
  echo "start of my work: ".count($someArray)."<br />";
  // do something
  echo "end of my work: ".count($someArray)."<br />";
};

Output:
start of my work: 7
end of my work: 7
start of my work: 7
end of my work: 7
start of my work: 0
end of my work: 0

Torej, spremenljivka se pokvari, ko skoci izvajanje na zacetek zanke. Ima kdo
kaksno idejo, kaj se dogaja? Memory corruption? Zakaj bi do tega lahko
prislo? Ce bi bil vklopljen kaksen accelerator, bi to verjetno videl na
phpinfo() strani, ne? (administratorja zdaj ne dobim na telefon)

Ob debugiranju se pojavljajo tudi cudni stranski efekti, recimo to, da stran
ni dosegljiva, ali pa napacen izpis v log (napise datum namesto tega, kar jaz
hocem. Cudno vsekakor. Vendar je tako samo na dveh straneh, vse ostale
delujejo brez problema.

Podobne aplikacije (ista knjiznica) sicer brez problemov tecejo na vsaj 20
drugih sajtih, vendar vse na PHP4. To se dogaja v 5.0.3, nadgradnja na 5.0.4
ni pomagala. Vsaka ideja je dobrodosla - ne vem vec, kaj bi lahko se
naredil. :(

LP!

Anze