[LUGOS-PROG] Dostop do serijskega porta

Anze anze at volja.net
Tue Jun 28 19:11:17 CEST 2005

> Kakorkoli ze danes sem tudi branje resil s pomocjo threada, ki neprestano
> preverja, ce je kaj na vratih.

Kako pa preverja? Ce bere znak po znak, bos imel tezave z izgubljanjem znakov
(baje - to sem zasledil na newsgroupih, nisem sam testiral).

Mogoce si si malo zakompliciral zivljenje. Vse bi lahko delal v eni niti (no,
razen ce imas loceno nit se za UI). Ko poklices read_next_line(), ti lahko ta
funkcija sprozi canonical read s timeoutom, in ce ne dobis nic pametnega
nazaj v nekaj sekundah, lahko predvidevas, da je z masino nekaj narobe, in
vrnes primerno vrednost (error).

No, vazno, da si usposobil. :)

LP!

Anze