[LUGOS-PROG] Dostop do serijskega porta

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Mon Jun 27 14:57:04 CEST 2005

On 6/27/05, Anze <anze at volja.net> wrote:

> Naceloma moras dobiti strukturo s tcgetattr(), jo primerno spremeniti,
> nato pa
> poslati nazaj s tcsetattr(). Ne smes pa je vmes kar zbrisati oz. vse
> nastaviti na nic.
>
> Sporoci, ali pomaga.

Odlicno; najprej sem jo odprl, potem pa se odstranil bzero in sedaj stvar
"dela". V narekovaje sem postavil zato, ker moram seda razvozlati, kako
izvest ucinkovito branje. Enota namrec po vsakem ukazu vrne nek niz znakov,
ki pa ni na voljo takoj, ko izvedem ukaz (sleep(1) pomaga, vendar je
predolg)...

Se enkrat, hvala za tvoje namige; prisparal si mi nekaj casa in gorja.

lp,
Gregor