[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Thu Jun 16 08:41:04 CEST 2005

> Samo iz firbca - kaj je tako grozno narobe s C++ stringi in kaj s
> template-i ?
> Tudi template-i se mi zdijo ZELO uporabni in ne vidim, kaj bi bilo z njimi
> narobe.

Res? V resnici si jih kdaj uporabil v praksi? Preprosto se mi ne zdijo vredni,
da so del jezika, glede na tako majhen (beri zanemarljiv) del problemov, ki
jih resujejo. Z drugimi besedami, template-i resujejo probleme, ki ne
obstajajo. Pa zdijo se mi... hacki... grda resitev.

> Kolikor sem delal z Javo, se mi zdi, da ima pred C++-om kot edino prednost
> precej uporabno standardno knjiznico, kar pa se da hitro popraviti z
> uporabo Qt-ja. Ce ga ze res nujno rabis, lahko garbage collection dodas
> tudi C++.

Qt? A to je tista stvar, za katero moras pod Windowsi placati licencnino? :)

GC se mi pa ne zdi tako zelo uporabna stvar (v PHPju bi celo raje videl, da bi
to lahko delal sam, ker ne deluje vedno :( ). Ampak ce ravno vztrajajo... ;)

> Opravicujem se, ce tile maili izgledajo, kot da bi hotel zanetiti flamewar,
> ceprav ga ne. Dejansko me zanima, kaj je tisto, kar ostale pri C++ moti.
> Torej, kaj Java naredi tako zelo prav, kar se tice objektov ?

Konkretne primerjave ti zal ne morem dati, ker bi si moral se enkrat pogledati
objektni model C++, za to pa nimam casa. Zato samo bolj na splosno:
Java podpira vse stvari objektnega programiranja, ki pridejo prav (recimo klic
metode v classu brez ustvarjanja objekta - ce se ne motim, C++ tega ne
omogoca), hkrati pa ne podpira npr. template-ov (se zmeraj mislim, da so
nepotrebni). Pa stringi so del osnovnega jezika.

Saj je lepo, da za C++ obstajata STL in Qt - ampak to ni del jezika, to so
locene knjiznice. Mogoce se zdi to dlakocepljenje, ampak to bi moralo biti ze
v osnovnem jeziku.

Mene C++ preprosto ni pritegnil. Sem ga sicer uporabljal, ga pa ne bi
priporocal za ucenje konceptov programiranja. :)

LP!

Anze