[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

xrado xrado at email.si
Wed Jun 15 09:54:21 CEST 2005

Gorjanc Gregor wrote:

>Zdravo!
>
>Ko je ze jutro tako lepo zaceto z vprasanji na temo programiranja, bom
>se jaz dodal eno, ki me muci nekaj casa. Rad bi se naucil programiranja
>v C-ju, kasneje tudi v C++. Vem, da lahko vzamem knjigo v roke in
>si razbijam glavo nekaj casa. Naceloma so mi zadeve dovolj jasne,
>a sam raje vidim, da mi nekdo za zacetek pomaga. Ali kdo ve kje za kaksen
>dober in kratek tecaj za C/C++? Ravno toliko, da se spravim 'noter', potem
>bo ze slo naprej, ce bom kaj delal. Mogoce tudi privatne instrukcije cez
> [...]
js se tudi nekaj mucim s C-ji (c, c++, c#). Kar nevem v katerega bi se
bl poglobil. Saj so podobni, sam vsak je za nekaj bolsi, drugi mal bl
nerodn. Npr v C# je najlazje naredi kaksno applikacijo z windowse z
okni. Je pa res da je C# bl java kot C al pa C++. js sm si z neta
staknal par knjig od O'really-a in drugih, pa pocas studiram (najbols so
mi v obliki *.chm). Si pa moram tud kaksno knjigo nabavt, da bom loh tud
tko v posli mal pred spanjem bral :-) . Če rabis kdaj kaksno pomoč..al
pa jo bom mogče js rabil..se lahko kaj dopolnjujemo...

LP
Rado.