[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Simon Mavsar simon.mavsar at hermes.si
Wed Jun 15 08:59:35 CEST 2005

Se podpisujem pod vse kar sta Jure in Anze povedala.

Dodal bi se to da ti ce se hoces nauciti programirati ti ne bo pomagal ne
vem kaksen tecaj/session/bilokaj ce nimas dovolj velike zelje/volje po tem.
Ce pa imas to pa imas vse potrebno, ter se s pomocjo kake knjige/tutorialov
na netu/primerckov/prijateljev ki znajo zacnes uciti.

Pac vztrajen moras biti in se ti bo obrestovalo.

Lp,
Simon