[LUGOS-PROG] Debian

Matjaz Kamnicar matjaz.kamnicar at gmail.com
Fri Jan 21 12:58:58 CET 2005

Zdravo,

jaz imam 7 CD-jev linux 30r3 in 2 cd-ja update

mene pa zanima(ta) nasledenje. jaz sem si inštaliral debiana 30r3 in
je vse lepo in prav le na koncu mi pove da se lahko "login as prompt",
pa mi vrže ven da se moram
"(none) login:
password:"
pa mi ni jasno kaj naj tu notri napišem, ker do tega časa nisem nikjer
nobenega logina in posworda vpisoval in podobno?

Nato me pa še zanima kako je z ADSL in tem linuxom, ker na žalost
nisem prišel dlje kot zgoraj omenjeno, ne vem kako se nastavlja, nekaj
pa sem nastavljal že ko so se linuxi inštalirali za ISDN varianto...
mi ni treba za povezavo z internetom (ADSL) nastavljat ko se nastavlja
linux, lahko to pozneje uredim?

Zaenkrat bo to vse. Hvala

V pričakovanju odgovora...

lp,