[LUGOS-PROG] kako dobiti x strani iz .pdf dokumenta

Anze anze at volja.net
Wed Feb 16 15:51:14 CET 2005

Zivjo!

> Kakrsnakoli ideja bo dobrodosla!

No, ker si poslal na lugos-prog, bom dal bolj programerske ideje... ;)

Lahko prestudiras PDF specifikacijo in napises program, ki razbije PDFje -
kolikor se spomnim, je stvar dovolj preprosta, da bi se to dalo, problem bi
lahko bil le v fontih in podobnem (ce ti ni cilj optimalna resitev, lahko
kopiras kar vse pisave v vse dokumente). PDFji razumejo koncept strani, tako
da moras samo pobrisati iz datotek tiste sklope, ki niso na tvojih straneh,
pa si zmagal. Seveda pa ti bo to vzelo nekaj casa.

Druga resitev je uporaba Adobe-ovih APIjev za delo s PDFji (nisem nikoli
uporabljal, mislim, da so placljivi).

Mogoce pa obstaja tudi kaksna open-source knjiznica, ki zna brati PDF
dokumente - ko sem jaz iskal (leto ali dve nazaj), je nisem nasel. Vse so
znale samo pisati.

Lahko pa se seveda zakopljes v drobovje xpdf-ja ali kaksnega podobnega
programa in si pomagas z njihovimi knjiznicami.

LP!

Anze