[LUGOS-PROG] Regex

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Feb 10 20:28:36 CET 2005

Tak filter pobrise vse prazne vrstice iz datoteke file.txt:
cat file.txt | egrep -v "^[ \t]*$"

Nalasc sem datoteko odprl s cat, da bo bolj jasno, kaj naredi filter. Sicer
pa je lepse ta primer prepisati v

egrep -v "^[ \t]*$" file.txt

Ce zelis izlociti se zakljucni \r, dodaj se ta znak:

egrep -v "^[ \t]*\r?$" file.txt

Lep pozdrav,
Ales