[LUGOS-PROG] Perl problem

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Wed Feb 9 19:51:42 CET 2005

Nejc Škoberne wrote:

> Ne, bil je \c :) To pa zato, ker ne znam niz "kr neki" prevesti na
> "krneki". Pricakoval
> sem, da se to naredi tako:
>
> $niz =~ tr / //;
>
> Ampak to ne dela - zato sem naredil tako:
>
> $niz =~ tr / /\0/;
>
> Izgledalo je, da dela, ampak seveda to ni pravilno. Kako presledke
> izbrisem ven iz
> stringa?
>
> Hvala!

tr je za prevajanje naborov znakov iz enega v drugega, ne za menjavo nizov.
Naceloma bi lahko naredil
$niz=~tr/ //d (d pomeni delete: pobrisi najdene, a nezamenjane znake)
ampak osebno se mi zdi
$niz=~s/\s+//g; citljivejsi, ker je takoj ocitno da v nizu nekaj
zamenjujemo (in ker
bo tudi odstranil tabulatorje in ostalo navlako). tr namrec regularnih
izrazov kot je \s
ne pozna.