[LUGOS-PROG] Signal 40

igor igor.mat at uni-mb.si
Fri Feb 4 17:46:09 CET 2005

Downloadal sem program v C-ju NAUTY (ki na veliko racuna avtomorfizme
grafov).  Izgleda mi, da program pravilno deluje, ceprav mi obcasno
(na velikih grafih) sporoci

./a.out signal 40

a ze cez nekaj sekund (celoten program) izpljune smiseln rezultat.  Na
NAUTY-jevi help listi, me je avtor poducil, da njegov program ne zna
izpisati taksnega sporocila, pac pa to ocitno izpise operacijski sistem
(Pingo 3.1). Predlagam mi je, da z ukazom ?limit povecam nekaksne
parametre.  Ne znam. :(

A kdo morda ve, kaj to sporocilo pomeni?  Ce pomeni samo to, da je
izvajanje programa upocasnjeno, me namrec sploh ne moti.  Skrbi me,
ali sem uvozil hrosca!

Poskusil sem reproducirati napako se na mentorjevih racunalnikih
(zelo konzervativno nastavljen Debian).  Javlja mi cel kup signalov
(60,32) ze na zelo majhnih problemih - nisem pa opazil nobene napake
v delovanju.

Lep pozdrav, igor