[LUGOS-PROG] 2 zadevi v c++

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Tue Dec 27 20:32:15 CET 2005

zivjo!

je se kdo tukaj v tem casu ali ste ze vsi na pripravah za ny? :)

ce je se kdo, ga prosim, ce mi pove dve zadevi:

1. iscem funkcijo, ki bi bila podobna funkciji delay() v pascalu - da
pocakas toliko in toliko casa, predno izvedes naslednji korak?
edino, kar mi je padlo na pamet, je to, da si zapomnim trenutni cas in
nato berem in racunam iz tega razliko vse dokler se ta dva casa ne
razlikujeta toliko, kot zelim - ampak to mi ni vsec, ker nonstop "kuri"
cpu na 100%..

2. kako preberes samo pritisk ene tipke? cin caka namrec na potrditev z
entrom, jaz pa bi zelel dobiti samo eno tipko?

lp,

Jernej