[LUGOS-PROG] COM ekvivalent pod X / KDE

Nikola Cavar nikola.cavar at hermes.si
Wed Dec 14 11:19:33 CET 2005

Ziv,

po mojem je najlazje ce z imagemagickom (import utlility) posnames izgled
tvojega okna (v tem primeru firefoxa) in si posnames sliko kot png.

Zadeva ne bo avtomaticna, ker bos moral z misko kliknit okno in tako dobit
njegovo stevilko bos pa dobil sliko.

Ce pozna kdo drug kaksen pameten nacin kako priti do id-ja brez klika,
bi prosil naj tudi doda svoj predlog.

$ xwininfo
$ import -window <window_id> file.png

nino.