[LUGOS-PROG] Streaming

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 12 20:45:19 CET 2005

Da, v Kiberpipi smo postavili avdio in video streaming temelječ na
tehnologijah Theora in Vorbis.

Uporabljen je bil ffmpeg2theora za enkodiranje iz DV inputa v stream in
icecast2 kot streaming server.

Rabiš _zelo_ hitro mašino za encodat, vse ostalo pa dela kot namazano
izključno z free orodji, free protokoli, free kodeki in free playerji.

Z takšnimi tehnologijami smo med drugim streamali mednarodno
OpenOffice.org konferenco konec septembra v Kopru.

Lep pozdrav
Andraž Tori

na dan pon, 2005-12-12 ob 16:48 +0100, je Scorpy zapisal(a):