[LUGOS-PROG] AutoOpts problem

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Tue Aug 16 12:45:40 CEST 2005

Pozdravljeni,

s pomocjo paketa AutoOpts sem pripravil seznam atributov, ki jih programu
zelim posredovati iz lupine. Ker se je teh atributov nabralo kar precej, bi
poleg tega zelel uporabiti tudi konfiguracijske datoteke. V .def datoteki
sem zato vpisal

homerc = '.';

Sedaj lahko uporabim --save-opts, s katerim se trenutni atributi vpisejo v
datoteko. Za branje atributov iz datoteke uporabim:

int res = optionFileLoad(&adaboostOptions, "adaboost");

Poleg tega pa bi si seveda zelel, da lahko uporabik preko lupine povozi
privzete vrednosti iz datoteke, zato uporabim se:

optionProcess(&adaboostOptions, _argc, _argv);

Slednji pa mi povzroci, da se program ustavi, ker ne najde definicije
obveznih atributov (privzete vrednosti so v shranjeni datoteki).

Ce se je kdo ze kdaj ukvarjal s povezavo teh dveh reci, ali pa ce ima zgolj
boljsi predlog za resitev mojega problema, bi mu bil hvalezen za namig.

lp,
Gregor

--
Gregor Berginc, Ph.D. Student