[LUGOS-PROG] PHP: Kdaj se povezati z MySQL bazo?

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Mon Sep 27 16:20:17 CEST 2004

Zivjo,

Simon Striker wrote:
> Zanima me, kaj je bolje? Je bolje, da se na zacetku aplikacije povezem
> z mysql bazo in shranim vse podatke v spremenljivke od sessiona ali
> pa, da se naknadno povezujem z bazo, ko potrebujem podatke oziroma jih
> tja posiljam?

Sicer nisem najbolj kompetenten za odgovor na tvoje vprasanje, ampak ti
vseeno povem, kaj se je meni zgodilo. Pred kratkim sem z JSP-ji in
MySQL-om delal en del portala. Takrat mi je sodelavec, ki se na MySQL
nekaj spozna, rekel, da je prakticno vseeno, kaj uporabim. Baje... :)

Moje mnenje je, da uporabi tisto, kar ti je lazje. Poskusi prevert, kolk
cajta se ti connecta na bazo, pol bos pa videl. Konec koncev delas web
aplikacijo, tako da pol sekunde ni ravno veliko...

Upam, da ti kaj pomaga.

lp,
Grega