GTK blues

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed May 19 09:44:28 CEST 2004

Alo,

v C-ju sem napisal en konolni program, ki iz podanih točk računa
daljice. Ker mi izpisi koordinat (x1, y1, x2, y2) bore malo povejo, sem
se odločil te daljice narisati. Uporabil sem GTK, pri čemer sem izdatno
plonkal iz programa scribble.c (GTK tutorial). Vse lepo in prav, ampak
naletel sem na težave, ki si jih ne znam razložiti.

Ilustracija:
- iz tekstovne datoteke preberem koordinate točk
- v konzolo izpljunem število točk in njihove koordinate
- naredim triangulacijo točk -> dobim daljice
- začnem plesati GTK.. gtk_init(&argc, &argv)...
- narišem vse daljice.

Tak vrstni red dela brez težav. A pazi zdaj:
- začnem plesati GTK.. gtk_init(&argc, &argv)...
- iz tekstovne datoteke preberem koordinate točk
- v konzolo izpljunem število točk in njihove koordinate

Tu pa se zatakne, ker iz tekstovne datoteke preberem napačne koordinate
v array točk (double x, double y). WTF?!! Klici za branje s tekstovne
datoteke so navadni fscanf-ji.

Aja, drugi vrstni red mi je ljubši zato, ker bi ves moj točkasti
hokuspokus rad spravil v eno funkcijo (nekaj v stilu do_next_point_set),
ki bi mi obdelala in narisala naslednji set točk. Funckijo bi nato
prilepil na gumb 'next'.

Mi zna kdo pomagat?

LP,
Uroš