[LUGOS-PROG] KDevelop & Debug

Matjaz Gutenberger matjazgu at linuxmail.org
Wed May 12 10:32:50 CEST 2004

> Zacelo je delati... Nevem kako, ne me sprasevat. Ampak dela. Ocitno je bil
> problem v wrapper class-u okrog widgeta, ki sem ga naredil. Zdaj sem ven
> zabrisal ta class in v kpart-u prikazem direktno widget, ki je bil narejen v
> designerju. To potem dela tako kot bi moralo.

Glede na to, da sedaj dela, je bil morda problem v tem, da nisi klical konstruktorja od klasa, ki is ga dedoval od tistega generiranega iz ui fila in se stvar ni inicializirala. Ce bos zadevo uporabljaj direktno tako kot zdaj, ti jo bo uic povozil vsakic, ko bos spremenil kaj v ui designerju. Tako da ce hoces narediti se kaj koristnega z widgetom, moras tisti klas dedovat in pisat kodo v drugem fajlu.

LP, matjaz.