[LUGOS-PROG] Sortiranje mnozice stevil glede na non-tranzitivno relacijo

igor igor.mat at uni-mb.si
Tue Mar 23 09:42:14 CET 2004

> > uporabi recimo simulirano ohlajanje.

Ne vem, kaj pomeni simulirano ohlajanje, a predvidevam, da bos v zacetni
(dokaj dobri)
resitvi delal permutacije na problematicnih clenih zaporedja, da dobis
lokalni minimum.

> Torej da bi racunal ceno (fitness) "sproti"? Vendar v tem primeru zaporedja z
> recimo 200.000 cleni ta algoritem odpove...

Ce sem te prav razumel imas le nekaj (sto) izjem.  Jaz bi v dodatni
tabeli hranil indekse
teh nekaj problematicnih clenov zaporedja.  Ne vem, ali sem kaj
spregledal.

> To je v nasem primeru verjetno kar QuickSort.

Tudi jaz bi najprej sortiral, saj pravis, da je izjem le nekaj.

Koliko dober pa mora biti algoritem za seminarsko?  Ce naredis prevec
dobro,
bo hotel, da pri njemu tudi diplomiras.

Pa veliko uspehov.  LP, igor