[LUGOS-PROG] Sortiranje mnozice stevil glede na non-tranzitivno relacijo

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 22 22:27:07 CET 2004

jah tu ponavadi vzames kak algoritem za iskanje minimumov.. vsaj na prvi
pogled (in kakor poznam APS2 seminarske) je problem itak v NP ...

uporabi recimo simulirano ohlajanje.

s tem da za spremenljivko ki jo ohlajas izberes stevilo zamenjav med
starim in novim kandidatnim zaporedjem... pri celi zadevi pa je precej
pomembno, da zmanjsas cas evaluacije na minimum... to je lahko tezavno.

na splosno pa tem algoritmom zelo pomaga, ce že začneš s kakim kolikor
toliko dobrim izhodiščem... ki ga dobiš seveda s kakim drugim ad-hoc
algoritmom

potem pa lahko si pomagaš tudi tako da začetne in končne člene, ki so
morda brez izjem izpustiš iz računanja itd... skratka ... te naloge so
ponavadi prav zabavne, le čas in veselje moraš imeti, da 'tunnaš'
algoritme :)

lep pozdrav
andraz tori