[LUGOS-PROG] stevilski prostor

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 22 20:17:01 CET 2004

a to imas res tako veliko stevilo vnosov, da ne mores hraniti v
pomnilniku?

ker dalec najbolj logicna organizacijska struktura je seveda drevo.

ce ne mores imeti drevesa potem pa preprosto spane .. zacetne in koncne
stevilke blokov. indexirat jih je treba le po enem parametru saj se
bloki ne prekrivajo. itak pa pri indexaciji podatkovna baza namesto tebe
interno uporablja drevo...

dodeljene tako dobis direktno s preprostim select stavkom, nedodeljene
pa tako da namesto vnesenih spanov jemljes vmesne spane (torej med
zadnjim prejsnjega bloka in prvim novega bloka). v bistvu tezko vidim
kak problem

vse kar bos se rabil je da bo verjetno precej ucinkovito ce bos imel
tabele locene glede na kolicino stevk... v vsakem primeru pa je stevilke
bolje hraniti v int obliki kot v ascii... v nacelu velja, da vec
meta-informacij ko ima baza, bolje se obnasa...

razen ce imas se kak drug problem, ki ga nisi specificiral v vprasanju,
bi moralo to biti vec kot dovolj ...

cao
andraz