[LUGOS-PROG] PHP in PostgreSQL in ADODB

Aleksander Kmetec aleksander.kmetec at email.si
Sat Mar 13 02:19:54 CET 2004

Pozdravljen,

v PHP libraryju je najverjetneje pred vsemi klici funkcij "@" operator,
zato se ne izpiše nobena napaka. Če se izvajanje konča kar tako, nenadoma,
je ponavadi za to vzrok klicanje neobstoječe funkcije; do tega pa pride če
pozabiš kaj icludat, ali če PHP ni compilan s postgresql podporo.

Lahko se poskusiš povezati z uporabo pg_connect() funkcije; če že ne drugo,
ti bo vsaj izpisalo nek uporaben error. :)

LP,
Aleksander