[LUGOS-PROG] Memory leak v Linuxu ?

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Mar 11 12:23:59 CET 2004

On Thursday 11 of March 2004 12:04, Darko Novak wrote:
> Zdravo,
> torej je rešitev nič narediti in prepustiti linuxu da dela po svoje. Upam
> samo, da dela v redu, saj sem zasledil veliko opažanj da ima apache med
> verzijami 40 in 45 težave z memory leakom.

To je mozno, jaz sicer ne uporabljam apache-ja 2.0. Kolikor vem, je zadnja
verezija .48 ali .49, ce ima tvoj kaksen memory leak, potem se ga splaca
nadgradit.

> Bom poiskal navodila kako cron jobe uporabiti za čiščenje memorije preden
> mi zafila swap.

Ker nihce ni znal povedat lepse:

Ce je program dlje casa idle, potem je dokaj verjetno, da ga bo kernel spravil
v swap. S tem ni nic narobe, v primeru aktivnosti bo najprej mogoce trajalo
par sekund, nato pa bo program spet v RAM-u in deloval normalno hitro.

Neuporabljen RAM kernel uporabi za disk cache, da mu v primeru pogostega
dostopanja do istih datotek ni treba zares it ponje na disk, ampak prebere
stvar iz RAM-a in zadevo pohitri, pa se kaj drugega pametnega pocne s tem
prostim spominom. Koliko RAM-a imas res pokurjenega (za procese) pa vidis s
free, to je povedal ze Metod.

Andraz je hotel s cron jobi povedat to, da kljub temu, da na racunalniku nihce
nic ne dela, cron ravno ponoci poganja kar nekaj jobov, recimo updatedb (da
lahko z locate hitro najdes datoteko na disku) ipd. Zelo verjetno je to (ali
kaj podobnega) vzrok, da je kernel ostale neaktivne programe poswapal na
disk.

Mogoce pa imas res kaksen memory leak. Pozeni top in pritisni M. top ti bo
tako procese sortiral po pokurjenem spominu. Ce je zgoraj nek proces,
kateremu se poraba konstantno veca (pri normalnem delovanju), potem je res
mozno, da gre za kaksen memory leak.

Aja, malo verjetno je, da bi proces puscal spomin, ce nic ne pocne. Navadno so
ti leaki taki, da spusca pri vsakem requestu par bajtov, kar se cez cas ze
precej pozna.

lp,
Borut.