[LUGOS-PROG] Memory leak v Linuxu ?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Mar 11 10:53:31 CET 2004

Ne kompliciraj.

Ce noces, da bi ti Linux swapnil dolocen del RAMa, potem uporabi
ustrezne APIje in to Linuxu povej (man mlock).

Drugace pa jedru pusti, da opravlja svoje delo. Pojdi si prebrat kaj o
tem kako sploh VM, caching itd delujejo in zakaj je dobro, da je skoraj
ves RAM, ki je na voljo uporabljen za 'non-dirty' cache in celo zakaj je
koristno stvari vzporedno swapati na disk, cetudi jih imas se vedno v
RAMu.

Masine pa pocnejo mnogo stvari, ki se jih verjetno ne zavedas, poglej
cron, at in "ps aux"

Lep pozdrav
Andraz Tori