[LUGOS-PROG] Memory leak v Linuxu ?

Darko Novak darko at loop.si
Thu Mar 11 10:33:14 CET 2004

Hvala Boris in Metod

ja, res je, buffers so se povecali. Zakaj pa? Mašinca čez noč ni bil
uporabljana, ne server ne nič, samo stal je?

Je možno kako te buffers zmanjšati oz. počistiti. Ne bi namreč želel, da mi
aplikacije sedaj povečujejo disk swap, saj mi v tem primeru važna aplikacija
precej počasi reagira oz. deluje čudno.

V principu bi si mislil, da bo zadeva z memorijo konstantna, kaj linux sam
ne čisti bufferjev ?

lpD