Memory leak v Linuxu ?

Darko Novak darko at loop.si
Thu Mar 11 09:17:54 CET 2004

Zdravo,
zadnjih par dni opažam, da na mojih linux mašinah pomnilnik počasi kopni,
čeprav ni zagnana nobena aplikacija. Zadevo sem testiral tako, da sem pognal
linux v modu 3, startal /etc/init.d/httpd start ter nato zagnal top in si
zapisal stanje free mem in stanje swap used. Čeprav imam httpd zagnan nihče
ne dostopa do tega PC-ja, niti nima instaliranih nobenih spletnih strani.

Rezultati so sledeči:
RH8 fresh install, httpd running:
start: 35772K free
čez 12 ur: 23744 free

Še slabše rezultate sem ugotovil na RH9 + mysql + httpd + zoneminder
Tam je v 12 urah izginilo 120MB !!!

Kaj je to normalno, oz. ali obstaja kakšen način, da se na linuxu pomnilnik
čisti, optimira?

Hvala in lep pozdrav,
Darko