[LUGOS-PROG] praznjenje datoteke

Marko marko.rudolf at telekom.si
Thu Jun 17 14:20:00 CEST 2004

Zakaj mi se vedno pise velikost datoteke xxxx (toliko kot je bila pred
"brisanjem z echo >logfile" + dodatni logi)? Ko izvedem ukaz, mi pade na
0, ob prvem vpisu pa se prejsnja velikost spet pojavi. Kot da bil bil
notri en tmp ostanek. (v bistvu je fajl poln @^@^@^@^@^@^@^@^....
znakov). Prostor se mi je sprosil, samo napisana velikost fajla je pa se
vedno nespremenjena.