[LUGOS-PROG] praznjenje datoteke

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Jun 18 11:07:05 CEST 2004

On Friday 18 of June 2004 08:16, Marko wrote:
> Torej, rad bi nastavil velikost log datoteke na 0. Topla voda z imenom
> logrotate pod SunOS 5.8 je na zalost prevec mrzla (vsaj zame ;)

Kaj hoces povedat, da logrotate pod Solarisom 8 ne obstaja, ali da ne ustreza
tvojim potrebam?

> Serverja pa ne morem/smem reštartat, ker je nanj vezanih še nekaj drugih
> in bi mi s tem padel sistem (stvar je "malo" bolj komplesna kot sistem
> na domačem PC-ju). Problem je v tem, da program, ki uporablja moj log ne
> sme izgubiti stika z njim, ker ga potem več ne najde in posledice
> sledijo....

Se pravi, da program sam pise v log, ne preko sysloga?
Ce nima nobene opcije "mehkega" restarta (recimo tako, da mu posljes SIGHUP
ali kaksen SIGUSR ali kaj tretjega), potem ga bos moral restartat.

> Ima kdo idejo, če in kako bi lahko stvar "obrezal" z ukazom sed ("sed -e
> '1,$d' ime"  ---->>> ne dela)?

Ne stekas. Program, ki pise v log, je v datoteki na dolocenem mestu. Ko mu ti
log spodmaknes izpod nog, on tega ne opazi in pise se naprej z istega mesta.
Zato imas od zacetka datoteke do mesta, kjer zacne pisati potem same ^@
(0x00)

Lahko pa nastavis, da tvoj program logira v en FIFO, iz katerega ti nekaj
drugega bere in pise v loge. Tako ti tvojega programa ne bo treba nikoli
restartat.

lp,
Borut.
--